Wizytówka w Internecie może być stworzona dla firm, które chcą szybko przedstawić swoją ofertę użytkownikom Internetu. Wizytówka zawiera najważniejsze informacje o firmie, w tym: dane kontaktowe, opis prowadzonej działalności, ofertę i godziny otwarcia. Może zostać stworzona w formie wykupionej strony WWW, założona w Google albo na Facebooku. Jej stworzenie może przynieść zakładane korzyści niezależnie od rodzaju prowadzonej działalności gospodarczej.
Wizytówka jako strona www wymaga korzystania z hostingu i domeny. Nazwa domeny jest ustalana przez firmę, dla której ma być stworzona. Może być to nazwa firmy lub marki.
Wizytówka w Google jest tworzona jako profil firmy. Założenie jej pozwala wskazać dane firmy na mapach Google i Microsoft Bing.
Wizytówka na Facebooku jest tworzona jako tzw. fanpage, który umożliwia uczestniczyć w społeczności Facebook.
Wszystkie rodzaje wizytówek wymagają aktywności ze strony administratora. Ich widoczność jest uzależniona również od ich pozycjonowania w Internecie.
Skorzystaj z naszej oferty. Zapoznaj się z naszym CENNIKIEM lub zapytaj o indywidualną OFERTĘ. Wizytówka w formie strony WWW już od 500 zł.